Monday 16 April 2018

Sambutan Hari Jadi Saya Ke 21st



hi,kawan-kawan Hari ini Saya nak post tentang hari jadi 21st saya di rumah saya kami sekeluarga pada tarikh 17/2/2018. kami bermula pada pukul 8 malam.Semua ahli ahli keluarga datang ke rumah Majlis bermula dengan memotong kek dan memberi kunci emas kepada saya dari bapa dan ibu. Setersnya abang dan adik saya bermula menghidangkan makanan unutuk ahli-ahli keluarga kami meraiya majlis ini dengan gembira dan membuat aktiviti menyanyi,menari ..kami cadang untuk membuat hari jadi 21st adik saya besar lagi ...




Upacara Memotong kek 21st saya 




Suasana Hari Jadi Saya 




Kami sekeluarga setelah majilis hari jadi diselesaikan 



Akhir Majlis Keluarga Uncle saya memberi kek ini untuk hari jadi saya 
                                                       

No comments:

Post a Comment